Záchranné systémy pro letadla, balóny, vrtulníky a vírníky - O SPOLEČNOSTI

ZÁCHRANNÉ SYSTÉMY

Stratos 07 s.r.o.

V současné době se zaměřujeme především na výrobu záchranných systémů MAGNUM. Kromě lety ověřeného systému Magnum 450Magnum 450 SpeedMagnum 501 a Magnum 601 v současnosti vyvíjíme záchranné systémy určené pro stále vyšší maximální zatížení (hmotnosti letounů). Za zmínku určitě stojí nově certifikovaný typ záchranného systému Magnum 901 pro hmotnost 950kg a rychlost 320km/h. V současnosti probíhá také vývoj záchranných systémů (s jedním vrchlíkem) pro hmotnosti nad 1t a to záchranný systém Magnum 1201 pro 1200kg a Magnum 1401 pro 1400kg.

Jsme schopni nabídnout záchranné padákové systémy do celkové max. nosnosti 2020 kg.

Záchranné systémy MAGNUM jsou určeny pro závěsné létání, paragliding, motorové závěsné kluzáky, motorový paragliding, ultralehké letouny, bezmotorové i motorové kluzáky, dvou- a vícemístné letouny do maximální hmotnosti 2020, vírníky a vrtulníky. Technické řešení ZS pro vírníky a vrtulníky je chráněno průmyslovými právy WO 2013/156004, PV 2012-258, PV 2013-235 a 25882 U.

Spolehlivou funkci záchranných systémů Magnum zajišťují mimo jiné raketové motory vlastní konstrukce, jimiž firma disponuje. Jedná se celkem o 7 typů tažných raketových motorů. U každého z nich jsme schopni naladit takovou křivku hoření, která nejlépe vyhovuje použitému záchrannému systému. Toto vše je zárukou přesné a naprosto spolehlivé funkce. Raketové motory řady MAGNUM prošly na základě rozhodnutí Českého báňského úřadu náročnými státními zkouškami pro dopravu výbušnin ve Státní české zkušebně zbraní a střeliva podle klasifikace OSN -RiD, ADR, ADN, iMDG-Code a iATA-DGR.

Vyvíjíme a vyrábíme i pilotní záchranné padáky pro armádu certifikované v kódu NATO, záložní záchranné padáky pro paragliding a závěsné létání, včetně záložních záchranných padáků aktivovaných raketovým motorem.

Dále nabízíme speciální výsadkové padáky, padáky pro speciální využití, výsadkové nákladní kontejnery, atd.

Dnes už spíše okrajově se stále věnujeme výrobě balistických vest a speciální konfekce.

V současnosti využíváme širokou síť našich dealerů, kteří pokrývají trh na celém světě.

Záchranné systémy Stratos 07 s.r.o.

"Bezpečnost je naší prioritou,

vaše důvěra je naším cílem."

BEZPEČNOST
BEZPEČNOST
KVALITA
KVALITA
 
ZKUŠENOSTÍ

ZÁCHRANNÉ SYSTÉMY

Historie

  •  

    2019

    Balistické vesty a speciální konfekce

    Firma se po celou dobu svého působení věnovala i výrobě balistických vest a speciální konfekce, kde v minulosti zvítězila v několika významných výběrových řízeních, včetně např. výběrového řízení pro armádu Slovenské republiky či výběrového řízení pro Francouzskou policii v oboru protiúderových ochranných prostředků.

  •  

    1999

    Magnum 450 SSP

    Od r. 1999 firma vyrábí záchranný systém Magnum 450 SSP, který byl certifikován v Německu (DULV) a to na tehdy nejvyšší rychlost na světě (260 km/hod), při zkušební hmotnosti 450 kg, dále obdržel certifikaci typového výrobku vydáním typového průkazu LAA ČR na základě pověření Úřadu pro civilní letectví § 81 odst. 2 zákona č. 49/1997 Sb. o civilním letectví. Vývoj pokračoval a vznikly tak nové záchranné systémy navržené a testované pro různé rychlosti a různá maximální zatížení. Například záchranný systém Magnum 501 pro maximální hmotnost 475kg a rychlost 300km/h (certifikovaný v Německu - DULV), Magnum 601 pro maximální hmotnost 759kg a rychlost 320km/h a další.

  •  

    1989

    Výroba padáků

    Po revoluci v roce 1989 se majitel firmy pustil do výroby padáků všeho druhu, leteckých vrtulí a UL. V roce 1996 vznikla nová firma STRATOS 07 s.r.o., která pokračuje v tradicích firmy JUNKERS Profly. Od této doby se stále více zaměřuje na výrobu záchranných padáků aktivovaných raketou.

  •  

    1975

    Založení firmy

    Dá se říci, že kořeny firmy Stratos 07 s.r.o. sahají až do roku 1975, kdy majitel firmy stál u zrodu závěsného létání v tehdejším Československu. Byl trenérem národního družstva a stál u mnoha vynikajících úspěchů naší reprezentace, včetně vítězství při Mistrovství světa. Od samého začátku ZL si piloti v Československu vyráběli své létací prostředky sami, létalo se bez záchranných padáků. První záchranné padáky, které se používaly, byly upravené, vyřazené vojenské padáky. V těchto podmínkách začíná vznikat myšlenka na podnikání v tomto oboru.

NAHORU